ETELÄ-HÄMEEN PIIRIN KOULUTUSTARJONTAA

METSÄSTÄJIEN TERVEYS- JA HYGIENIAKOULUTUS

PAIKKA: Hotelli Tallukka, Tallukantie 1, Vääksy

AIKA: 8.-9.3., pe 17.00- 21.00 ja la 9.00 - 15.00

Kurssi alkaa perjantai iltana ja jatkuu lauantaina, kesto noin 10 tuntia ja antaa ns. koulutetun metsästäjän pätevyyden.

Koulutuksen käyneille toimitetaan postitse luottokortin kokoinen suorituskortti ja heidän henkilötietonsa kirjataan Ruokaviraston rekisteriin.

Kurssin oppikirja on Metsästäjän terveysoppi 2013, Wazama Media ja Suomen Metsästäjäliitto, 300 sivua, 523 kuvaa. Kirjan voi tilata Eräkontista, www.erakontti.fi

Kouluttajana toimii Anne Woivallin. Osallistumismaksu: 120 € metsästäjäliiton jäseniltä, muilta 170 €. Sisältää koulutuksen, todistuksen, sekä pe ja la kahvitukset ja la lounaan. llmoittautuminen 1.3. mennessä Michaela Poutanen puh: 050 5648 371 tai etelahame@metsastajaliitto.fi

HAULIKKO PATRUUNOIDEN JÄLLEENLATAUSKURSSI

PAIKKA: Lopen ampumaradalla, Nummenrannantie 769, 12920 Topeno

AIKA: 2.3., klo 11:00 – 17:00

Etelä-Hämeen piiri järjestää haulikon patruunoiden jälleenlataus kurssin Lopen ampumaradalla. Kurssi on tarkoitettu aloitteleville ja vähän jo ladanneille harrastajille. Koulututtajana toimii Jani Nurminen.

Osallistumismaksu: 20 € / jäsen, 25 € / ei jäsen. Kurssille max 20 henkeä.

Ilmoittautumiset 25.2.2019 mennessä: etelahame@metsastajaliitto.fi

SORSANPESÄN RAKENTELUKURSSI

Etelä-Häme järjestää sorsan keinopesien valmistus-ja sijoituskoulutuksen 27.3. klo 17 Sauvalan kartanon Pajalla Tervakoskella.

Kouluttajana toimii Itä-Suomen aluekouluttaja Veli-Matti Pekkarinen.

Kurssin hinta on 15eur Metsästäjäliiton jäsenille, muille 30 eur. Kurssimaksu sisältää pesänvalmistukseen tarvittavat materiaalit, koulutuksen ja kahvitarjoilun. Koulutusmaksu maksetaan paikan päällä.
Osallistuja saa rakentamansa pesäputken itselleen.

Katso tarkemmat tiedot piirin nettisivuilta etelahame.metsastajaliitto.fi.

Sitovat ilmoittautumiset 22.3 mennessä.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja

E-H Piiri Michaela Poutanen

050 5648 371  etelahame@metsastajaliitto.fi

NUORISOTOIMINNAN KOULUTUS

PAIKKA: Erätalo, Kinturinkuja 4, 11101 Riihimäki

AIKA: 3.4. klo 18:00 –

Metsästäjäliiton koulutuspäällikkö Henri Mutanen kouluttaa Etelä-Hämeen piirin jäsenet nuorisotoimintaan. Koulutus on piirin jäsenille maksuton. Tarjolla kahvia.

Michaela Poutanen ottaa ilmoittautumisia vastaan puh. 050 5648 371 tai etelahame@metsastajaliitto.fi

Reviiri-ohjelmiston käyttökoulutukset

Reviiri on metsästysalueen ja karttamerkintöjen hallintaan käytettävä sovellus. Piiri järjestää jäsenilleen maksutonta Reviirin käyttökoulutusta. Kouluttajana Pekka Puputti.

Hämeenlinnan seutu

7.3. klo 18 Inkalan Kartano, Inkalantie 91, Hämeenlinna

Lahden seutu

11.3. klo 18 Askonkatu 9 E, 3. krs, Lahti

Forssan seutu

14.3. klo 18 Jokioisten Paanan koulu, Asematie 1, Jokioinen

Reviiri-ohjelmisto piirtää metsästysalueesta kartan, jonka voi siirtää suoraan Oma riistaan hirvieläinlupahakemuksen liitteeksi. Karttamerkinnät näkyvät älykännykän kartalla. Metsästäjäliitto tukee Reviirin käyttöä, liiton jäsenseurat saavat Reviirin käyttöönsä puoleen hintaan. Toiveena 1–2 henkilön osallistuminen per piirin jäsenseura. Koulutus on liiton jäsenille maksuton.

Ilmoittautumiset Hämeenlinnan ja Lahden seudut 4.3. mennessä, Forssan seutu 11.3. mennessä: E-H Piiri Michaela Poutanen 050 5648 371, etelahame@metsastajaliitto.fi

TOIVEITA JA EHDOTUKSIA KOULUTUKSISTA OTETAN MIELELLÄÄN VASTAAN!!!!

YHTEYDENOTTO TOIMINNANJOHTAJAAN  etelahame(at)metsastajaliitto.fi

Tarinoita ja kuvia aiemmilta kursseilta

Sorsanpesäkurssi 24.3.2016

Naisten ampumailta 9.11.2016 Tuuloksessa