Nuorisotoiminta

Etelä-Hämeen piirin nuorisotoiminta vuonna 2020

Koulutusten ja leirien ilmoittautumisohjeet ja lisätiedot löytyvät tältä sivustolta.

MetsästysMetso-leiri 17.-19.1.2020

Ilvesmaja, Rappukalliontie 37, 31730 Urjala

Ilmoittautuminen 1.-31.12.2019. Leiri on tarkoitettu 14-17 vuotiaille, metsästyskortin suorittaneille nuorille. Max 12 osallistujaa.

Leiri soveltuu vasta-alkajille tai jo metsästystä harrastaville nuorille. Metsästystilanteissa kokenut ohjaaja opastaa leiriläistä ja valvoo turvallisuutta. Tällä kertaa ohjelmassa on peura-, jänis- ja kettujahtia. Leirin pääpaino on peuran metsästyksessä, joten jokaisella leiriläisellä tulee olla hirvimerkki suoritettuna.

Omia aseita ei leirillä välttämättä tarvita, mutta halutessaan oman/tutun tarkoitukseen sopivan aseen ja patruunat voi leirille tuoda. Omien aseiden tuonnista sovitaan tapauskohtaisesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirillä majoitutaan sisätiloissa. Leiri alkaa perjantaina klo 18 ja päättyy sunnuntaina noin klo 14.30.

Leirin hinta 90€, jos tulee perheestä useampi lapsi, ensimmäisen lapsen hinta on 90€ ja seuraavat 70€/lapsi.

Lisätietoja leiristä ja ilmoittautumiset ida.mari.toivonen(at)gmail.com

Etelä-Hämeen piirin Mini-Metso-leirit kesä 2020

Leirien ajankohdat tarkentuvat kevään aikana.

Nuorisotoimintaan tarvitaan lisää toimijoita eripuolilta piiriä! Jos nuorisotoiminta hyvässä seurassa kiinnostaa, niin ota yhteyttä etelahame@metsastajaliitto.fi.