Tulosten viennin harjoittelusivu

Slovenian Mariborissa järjestetään 18.7. - 1.8. ammunnan Euroopan mestaruuskilpailut.  Mariborissa kilpaillaan 25/50/300 metrin ja haulikkolajeissa.

Euroopan mestaruuskilpailuihin osallistuu kolme Etelä-Hämeen piirin kilpailuissa ampunutta nuorta ampujaa. Eetu Kallioinen ja Timi Vallioniemi osallistuvat poikien skeetiin ja Katariina Laine naisten pienoiskivääriin.

Eetu  Kallioinen edustaa Ala-Hämeen Ampujia ja ampuu Mariborissa skeetiä.  Eetu on 17-vuotias haulikkoampuja Lopelta. Hän on harrastanut haulikkoammuntaa yhdenksän vuotta. Eetu on voittanut metsästyshaulikossa Suomen mestaruuksia. Hänen parhaita saavutuksiaan on 122/125 kiekkoa skeetissä ja junioreiden PM-hopea viime vuonna Kööpenhaminassa

Eetun tiedot Ampumaurheiluliiton sivuilla.

Katariina Laine edustaa Ampumaurheiluliiton lajeissa Hämeenlinnan Ampumaseuraa ja Metsästäjäliiton lajeissa Hämeenläänin Metsästysseuraa. Katariina on 20-vuotias kivääriampuja Hämeenlinnasta. Katariina on ampunut 11 vuotta ja voittanut useita Suomen mestaruuksia. SML:n lajeissa paras saavutus on ilmaluodikossa SM-pronssi. Katariina keskittyy pienoiskiväärin kolmiasentoon ja ilmakivääriin. Katariinan parhaita saavutuksia on tyttöjen pienoiskiväärin kolmiasennon finaalin Suomen ennätys 452,0. Katariina on vielä tyttöjen sarjan ikäinen, mutta edustaa Mariborissa Suomea naisten sarjassa.

Katariinan tiedot Ampumaurheiluliiton sivuilla.

Timi Vallioniemi edustaa Ala-Hämeen Ampujia ja ampuu Mariborissa skeetiä. Hän on 18-vuotias haulikkoampuja Lopelta. Hän on harrastanut haulikkoammuntaa xx vuotta. Timi on voittanut metsästyshaulikossa SM-mitaleita. Hänen parhaita saavutuksiaan on 119/125 kiekkoa skeetissä ja  Sako-Franchi GP –kilpailun voitto tänä vuonna.

Timin tiedot Ampumaurheiluliiton sivuilla.

Etelä-Hämeen piiri toivottaa onnea ja menestystä ampujille Mariboriin!

Linkkejä

Ampumaurheiluliiton valinnat Mariborin EM-kilpailuihin