Haulikon kilpailukalenteri 2021

Haulikon kilpailukalenteri  ja ohjeistus 2021

Katsastukset:

13.5.2021     1. katsastus  Humppila, Kiipun Rakki, klo 9:00, ilmoittautuminen Pauli Pietarila p.0500901985

22.5.2021     2-3. katsastus Hollola/Hälvälä, 50 kiekkoa, klo 10:00,  Kimmo Salo p. 0505651231

6.6.2021       4. katsastus Sukula, Ms Halli, klo 9:00, Ville Mäkinen  p.0409624512

10.7.2021     PM kilpailu + sm joukkueen julkistaminen, Kalvola, klo 10:00, Ilkka Väisänen p. 0504137890

Kilpailuihin ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen paikan päällä päättyy 2 tuntia kilpailun alkamisesta. HUOM! Ennakkoilmoittautuminen katsastuksiin kilpailukalenterissa olevaan kilpailukohtaiseen osoitteeseen!  Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettava ehdottomasti SEURA, jota kilpailija edustaa.

Osallistumismaksut

Katsastukset aikuiset 15€/laji, S13-S17 10€/laji

50kiekon katsastusmaksu Hollolassa on aikuisilta 25€/laji

Piirinmestaruuskisoissa maksu aikuisilta 20€

Piirivero 3€, S13-S17 sarjalaisista ei makseta piiriveroa!

Hollolan 50 kiekon kilpailusta maksetaan 5€ piiriveroa.

Kilpailun järjestäjä toimittaa tulokset excel-muodossa piirille osoitteeseen etelahameatmetsastajaliitto.fi. Piiri laskuttaa järjestäjiltä piiriveron tulosten perusteella.

Huom! Hollolassa ammutaan siis 50kiekkoa molempia lajeja niin, että jokainen ampuu ensin 25 kiekon sarjan, ja kun kaikki ovat ensimmäisen sarjan ampuneet, ammutaan sen jälkeen toinen sarja. Kilpailuun on ennakkoilmoittauduttava, koska järjestäjä tekee ampuma-ajat ennakkoon. Kilpailussa lasketaan yhteen molempien sarjojen tulokset, ja järjestys muotoutuu siitä. Ensimmäisen ja toisen sarjan tulokset  merkataan katsastustuloksiksi 2. ja 3.n katsastuksen kohdalle.

Loppukilpailut ja palkitseminen

Katsastusten sijoitukset ratkotaan "pummista ulos" periaatteella.

PM kilpailuissa loppukilpailuun pääsee Y sarjassa 5 parasta ja muissa sarjoissa 3 parasta.

Jokaisessa katsastuksessa palkitaan 3 parasta. Palkinnoksi suositellaan patruunoita;  1.  3 rasiaa, 2.  2 rasiaa,  3. 1 rasia , mutta kilpailun järjestäjä voi päättää toisenlaisesta palkitsemisesta, esim lasitavara palkinnot

Haulikon kilpailut eivät ole avoimia kilpailuita!

SM - joukkueen valinta

Etelä-Hämeen piirin SM-kilpailu joukkue valitaan katsastuksien perusteella. Edellytys piirin maksamaan joukkueeseen on vähintään kolmeen katsastukseen osallistuminen. Joukkue valitaan sarjoittain seuraavasti.

Yleinen sarja M, 20 parasta kolmen katsastuksen yhteistuloksen perusteella. Sarjat M50 ja M60 yhdistettynä siten että yhteensä 30 parasta kolmen katsastuksen yhteistuloksen perusteella. Naiset, nuoret (S-sarjat), M70 ja M80 kaikki ne, jotka ovat osallistuneet vähintään kolmeen katsastukseen ja ovat halukkaita SM kilpailuihin.

Mikäli ampujan tulos ei riitä piirin maksamaan joukkueeseen, niin ampuja voi osallistua SM-kilpailuihin piirin ilmoittamana mutta omakustanteisesti, ilmoittamalla siitä 10.7.2021 mennessä Pauli Pietarilalle ja maksamalla lajikohtaisen osallistumismaksun piirin tilille 12.7.2021 mennessä. PM-kilpailuiden jälkeen lajijohtajilla on oikeus ottaa kolme ampujaa/laji  listojen ohi joukkueeseen!

Tulospalvelua hoitaa Pauli Pietarila ja Jukka Kurki

Ampumatoimikunnan puheenjohtaja       Pauli Pietarila   p.0500901985

Lajijohtajat

Metsästysammunnan         Tero Kallioinen                   p. 0400794648