Haulikon kilpailukalenteri 2023

Kilpailukalenteri
PÄIVITETÄÄN KUN PÄIVÄT JA JÄRJESTÄJÄT SELVILLÄ

Kilpailuihin ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen paikan päällä päättyy 2 tuntia kilpailun alkamisesta. HUOM! Ennakkoilmoittautuminen katsastuksiin kilpailukalenterissa olevaan kilpailukohtaiseen osoitteeseen!  Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettava ehdottomasti SEURA, jota kilpailija edustaa, tai E-H:n piirin henkilöjäsenyys.

Osallistumismaksut

Katsastukset aikuiset 15€/laji, S13-S17 10€/laji

Piirinmestaruuskisoissa maksu aikuisilta 20€

Kilpailun järjestäjä toimittaa tulokset excel-muodossa piirille osoitteeseen etelahameatmetsastajaliitto.fi. Piiri laskuttaa järjestäjiltä piiriveron tulosten perusteella.

Loppukilpailut ja palkitseminen

Katsastusten sijoitukset ratkotaan "pummista ulos" periaatteella.

PM kilpailuissa loppukilpailuun pääsee Y, M50 ja M60 sarjoissa 5 parasta ja muissa sarjoissa 3 parasta.

Jokaisessa katsastuksessa palkitaan 3 parasta. Palkinnoksi suositellaan patruunoita;  1.  3 rasiaa, 2.  2 rasiaa,  3. 1 rasia , mutta kilpailun järjestäjä voi päättää toisenlaisesta palkitsemisesta, esim lasitavara palkinnot

Haulikon kilpailut eivät ole avoimia kilpailuita!

SM - joukkueen valinta

Etelä-Hämeen piirin SM-kilpailu joukkue valitaan katsastuksien perusteella. Edellytys piirin maksamaan joukkueeseen on vähintään kolmeen katsastukseen osallistuminen. Joukkue valitaan sarjoittain seuraavasti.

Yleinen sarja M, 20 parasta kolmen katsastuksen yhteistuloksen perusteella. Sarjat M50 ja M60 yhdistettynä siten että yhteensä 30 parasta kolmen katsastuksen yhteistuloksen perusteella. Naiset, nuoret (S-sarjat), M70 ja M80 kaikki ne, jotka ovat osallistuneet vähintään kolmeen katsastukseen ja ovat halukkaita SM kilpailuihin.

Mikäli ampujan tulos ei riitä piirin maksamaan joukkueeseen, niin ampuja voi osallistua SM-kilpailuihin piirin ilmoittamana mutta omakustanteisesti, ilmoittamalla siitä 10.7.2022 mennessä Pauli Pietarilalle ja maksamalla lajikohtaisen osallistumismaksun piirin tilille 12.7.2022 mennessä. PM-kilpailuiden jälkeen lajijohtajilla on oikeus ottaa kolme ampujaa/laji  listojen ohi joukkueeseen!

SM-joukkueen kokoaa ja katsastustuloksien yhteenvetoa hoitaa Pauli Pietarila

Kilpailutoimikunnan puheenjohtaja          Pauli Pietarila   p.0500901985

Lajijohtajat

Metsästysammunnan         Tero Kallioinen                   p. 0400794648