Ohje Kivääriammunnan SM-kilpailuihin haluaville

Metsästäjäliiton Etelä-Hämeen piirin toimintaohje SM-kilpailujen edustaja valinnoissa:

• Edellytys sille, että piiri maksaa ampujan SM-kisojen osallistumismaksun on, että ampuja on osallistunut vähintään kolmeen katsastuskilpailuun! Jos ampuja osallistuu useampaan, kuin kolmeen katsastuskilpailuun, niin niistä lasketaan kolmeen parhaan tulos yhteen. PM-kisat lasketaan yhdeksi katsastuskilpailuksi, ja tasatuloksissa PM-kisan tulos on ratkaiseva. Tämä ei koske, S-13, S-15, S-17 ja S-20 sarjoissa ampuvia.
  • Jos ampuja osallistuu vain yhteen tai kahteen katsastuskilpailuun, niin hän voi osallistua SM-kisoihin omalla kustannuksella.
  •  Jos ampuja ei ole osallistunut yhteenkään katsastuskilpailuun, niin hän ei voi edustaa Etelä-Hämeen piiriä SM-kisoissa. Tästä voidaan poiketa siinä tapauksessa, että ampuja on ns. lajijohtajan villillä kortilla valitsema! Tällöin ampuja maksaa itse SM-kisojen osallistumismaksun.

Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään piirinkisoissa tai jos ei sinne ole tulossa, niin sitten suoraan Kastepohjan Markukselle puh. 0500 480822.